Marantz SR4021

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Marantz SR4021 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Svennus 13-02-2009
Geschreven voor: Marantz SR4021

Ik heb de SR4021 reciever nu ongeveer 1 1/2 jaar. De geluidskwaliteit vind ik uitstekend. Ik gebruik 2 Xanadu AW15 boxen in een huiskamer van ongeveer 100m3.
De afstandsbediening met de kleine letters/cijfers vind ik slecht leesbaar. Tot nog toe heb ik als minpunt de accu voor het zendergeheugen ontdekt. Die is vrij snel leeg en na 2 tot 3 weken niet gebruiken van de reciever kan ik alle radiozenders opnieuw instellen.

jg43 11-02-2009
Geschreven voor: Marantz SR4021

Receiver week in huis. Perfecte vormgeving (vind de nieuwe range serie niet zo mooi) oogt als een `beest`van een receiver. Perfecte bediening en perfect geluid. 2x80watt is ruim voldoende voor een `normale`huiskamer. Ruim voldoende aansluitingen. Ik ben d`r erg tevreden over.

Pilot1960 02-10-2008
Geschreven voor: Marantz SR4021

Wat een (h)eerlijke receiver! Ik heb deze nu 2 jaar in mijn bezit en er nog geen moment spijt van gehad.
Mooie warme sound, klinkt zowel bij zacht als hard spelen erg goed. Ik gebruik deze icm mijn Magnat Vector 55 speakers. Ook de aansluitmogelijkheden zijn legio.
Ik heb hiervoor een surround systeem van Thomson gehad, maar ben weer voor het gewone stereo geluid gegaan. En dit klinkt stukken beter.

Paul23 14-07-2007
Geschreven voor: Marantz SR4021

Wat fel en schril hoog, een doorsnee reciever, misschien op wat oudere speakers (type`s met soft dome tweeter) wat aangenamer. In het hoog is het eigenlijk geen Marantz klankkleur afstemming.
Verder wel veel comfort wat aansluitingen betreft en een zèèr fijne volume potmeter, zeer goed te regelen.
Het is een reciever en dat kun je horen.
Maar ieder zijn smaak, maar er zijn rond die prijs met meer luistergenot. Vergelijk en luister.

svennus 16-05-2007
Geschreven voor: Marantz SR4021

een schitterende reciever. Van een Denon overgestapt op deze Marantx icm een Marantz CD5001. Een heldere klankkleur. Afhankelijk van de opname kwaliteit een hele duidelijke kanaalscheiding. Lage tonen komen goed uit via deze reciever. Ook in de hoge tonen geen vervorming. Wat ook direct opvalt is dat het stemgeluid heel goed weergegeven wordt. Kortom voor een normaal gevulde beurs van een kritische luisteraar een aanrader! De op deze reciever aangesloten boxen zijn van het merk Xanadu